De gerbera’s verwijzen naar de ambtsdragers en staan symbool voor blijheid en achting.
Ze staan tussen een veelkleurige bloemenrand die de kerkelijke gemeente weergeeft.
De boog staat voor verbondenheid met God en met elkaar.
De vingerplant die de handreiking weergeven van ambtsdragers aan de gemeente.
En zo zijn we met elkaar verbonden met onze Heiland.

