Weer naar de kerk

Vanaf zondag 26 juli mogen we in ons kerkgebouw weer de eredienst vieren met maximaal 128 personen.
Wilt u bij een ochtendkerkdienst live aanwezig zijn dan kunt u daarvoor een plaats reserveren.

Hoe gaat dit?
Stuur voor de desbetreffende zondag een mail naar reserveren@pkn-steenwijk.nl en u wordt op de gastenlijst gezet.  Doe dit voor vrijdag 12.00 uur voor de aankomende zondag.
We proberen bij veel aanmeldingen een zo goed mogelijk te verdeling te maken zodat er voor iedereen een plaats is in een dienst.
Vermeld in uw mail duidelijk uw naam en adres.

Voor Eesveen reserveren via secretariaat@deontmoetingeesveen.nl  of per app 06 – 81 17 84 47.

Als u op de gastenlijst geplaatst wordt dan krijgt u een uitnodiging/bevestiging retour.

Mocht u vergeten zijn om te reserveren dan kunt u zich, mits er nog geen 128 (30)  personen zijn aangemeld voor de dienst, bij de ingang van de kerk laten registreren. Het bijhouden van een gastenlijst vooraf of ter plekke zal nog enige tijd noodzakelijk blijven.
Verder zal er volgens het protocol wat  in de kerkbrief en op de website is verschenen worden gehandeld. Natuurlijk kan deze dienst ook op dezelfde tijd of later thuis bekeken worden.

Met vriendelijke groeten,
reserveren@pkn-steenwijk.nl