ZINGEND VANUIT DE GROTE KERK 27 febr. 2022

Wat jammer was het , dat  in november 2021 Zingend vanuit de Grote kerk niet kon doorgaan i.v.m. Corona.
Op het moment als we dit stukje schrijven is het nog onzeker of deze uitvoering wel door kan gaan.
Maar met de woorden van Paulus, zeggen ook wij houd goede moed.
Wij verheugen ons op een gezellige zangavond en zeker het koor ook.
Zij waren in september al bij ons in afgeslankte vorm.
Nu hopen ze echter geheel compleet voor ons op te treden

Het is een interkerkelijk Gospelkoor.
De koorleden komen uit verschillende kerken uit Zuidwolde en omgeving met een gemeenschappelijke passie en doel: zingen!
De naam El Jakim betekent “God richt op”.

Het is een enthousiaste groep zangers en zangeressen en verlenen graag medewerking aan diensten en bijeenkomsten.
Met het zingen van Nederlands- en Engelstalige liederen willen ze onze God en Zijn Zoon Jezus Christus alle eer geven en mensen bemoedigen en aanmoedigen.
Bemoedigen met liedteksten die vertellen van Gods liefde, trouw en Zijn nabijheid.
Aanmoedigen om je leven in Gods handen te leggen en je levensweg in vertrouwen met Hem te gaan.
Sinds augustus 2017 staan ze onder de bezielende leiding van Harold Kooij. Harold ziet het dirigeren van El Jakim als een uitdaging.

El Jakim richt zich voornamelijk op de Noorse Gospel Music maar ook Black Gospel en opwekkingsliederen worden gezongen.

Bij deze bent U van harte welkom en kunt U volop meezingen met vele bekende en enkele nieuwe liederen.
Er is koffie met cake en de kerk is open vanaf 18.30 uur.

Home » Activiteiten » ZINGEND VANUIT DE GROTE KERK 27 febr. 2022