ZINGEND VANUIT DE GROTE KERK 24 April 2022

ZINGEND VANUIT DE GROTE KERK OP ZONDAGAVOND 24 April 2022 Aanvang 19.00 uur Met mederwerking van CRK Voices uit Kampen o.l.v. Jan Quintes Zwart Aan het orgel Ronald Ymker

Dit belooft heel wat zondagavond, 24 April a.s. Een topper uit Kampen met een zeer bekende koordirigent. Wat zijn wij bevoorrechte mensen, dat we hier geheel gratis en in vrijheid naar toe mogen gaan. 236 mensen hebben de vorige keer op 27 feb. via de tv of pc meegekeken. Blijft u dit keer niet thuis, maar kom naar de kerk, het is lente en het is nog lang licht in de avond.

CRK Voices is opgericht als stichting met als doelstelling; “het uitdragen van het geestelijke lied in al zijn verscheidenheid”.
Een regionaal koor in een ruim gebied rondom Kampen waarbij de koorleden afkomstig zijn uit ondermeer Emmeloord, Urk, Genemuiden, Meppel, Hasselt, Zwartsluis, Zwolle, Wezep, Elburg, Oosterwolde, Nijkerk etc.
Het koor heeft ruim 98 leden.

De dirigent Jan Quintes Zwart werd in 1957 te Emmen geboren. In 1984 werd hij dirigent van zijn eerste koor, de Chr. Gem. Zangver. LOOFT DEN HEER , een koor waar hij nog steeds dirigent van is.

Daarna maakte hij een stormachtige ontwikkeling door.
Binnen korte tijd volgden diverse andere koren en werd hij “ontdekt” door de radio- en tv-producer Jan de Haan.
Er volgden ontelbare radio en tv opnamen voor de E.O. voor programma’s zoals:“Samen Zingen met Arie Pronk”; de “Zomeravond Zangvierdaagse”, “Nederland Zingt” (radio en tv).

Wij hopen u te mogen begroeten op 24 April. Kerk is open vanaf 18.15 uur, er staat een kopje koffie voor u klaar en de toegang is vrij. Er is wel een collecte aan de uitgang.

Home » Activiteiten » ZINGEND VANUIT DE GROTE KERK 24 April 2022