Financiën en beheer
Werkgroep Financiën en Beheer
Het college van Kerkrentmeester
Het college bestaat uit de volgende personen
- Dhr. W. Brus (voorzitter)
- Dhr. G. Kielema (secretaris)
- Dhr. J. van der Poll
- Dhr. B. Bennen
- Dhr. W. Hultink (plv. voorzitter)
- Dhr. J. H Vinckes
- Mevr. P. Glastra-Kolk
Financiële administratie
- Opstelling jaarrekening
- Opstellen concept begroting
- Betalingen en honorering predikanten
- Administratie Inkomsten en uitgaven.
- Vertegenwoordiging Fancy Fair
Overige administratie
- Postverwerking kerkelijk bureau
- Ledenadministratie Bijhouden registers
- Organisatie geldwerving: kerkbalans, voorjaarscollecte. Eindejaarscollecte..
- Archief
- Landerijen / graven
- Verjaardagsfonds
Personele aangelegenheden
- Beheer van de kerkelijke centra
- Contacten met organisten, kosters en beheerders kerkelijke centra
- Bespreking en reservering van de kerk
- Rechtspositie/arbeidsvoorwaarden
Wilt u contact opnemen met het college van kerkrentmeesters dan kunt u mailen naar
U kunt ook telefonisch contact opnemen met de secretaris onder telefoonnummer 06 81909011
Opening kerkelijk bureau:
De Opgang ( in de kerk), Kerkstraat 22
- elke maandagochtend van 9-11.30 uur ( tijdens vakanties gesloten)
Collectemunten kunnen gekocht worden op maandagochtend, woensdagochtend als de Opgang open is.
Kerkelijke centra:
De Opgang |
Kerkstraat 22 |
0521 – 513429 |
Beheerder: dhr. Peter Schwering | maandag, woensdag en vrijdag | tussen 9.00 en 17.00 uur 06-30507877 |
Organisten:
In onze PGS zijn 4 organisten werkzaam:
Mevr. J. Bennen-Stakelbeek |
06-11155109 |
Dhr. J. Smelik |
|
Dhr. J. Kroes |
514493 |
Dhr. A. Oosterhof |
|
Stichting Fancy Fair
De Fancy Fair is een stichting die is opgericht met als doel het bijeenbrengen van financiële middelen voor het in standhouden en onderhouden van de Grote Kerk.
De Grote Kerk is beeldbepalend voor geheel Steenwijk.
Op de laatste zaterdag van augustus organiseert de commissie traditioneel de FANCY FAIR rondom de Grote Kerk. Aan deze dag is ook een verloting gekoppeld.
Voor het inzamelen van goederen beschikt de commissie over een loods aan de Wheermaten.
Als jij of u wat tijd ter beschikking hebt, laat het ons weten.
De Fancy Fair Commissie:
voorzitter:
dhr: H Roskam, Berg en Bos 14, 516532 of 06-33139612
e-mail: harry.roskam@gmail.com
secretaris:
dhr. H.W. Janssen, De Buitengracht 17, 514028
e-mail: fancyfair@pkn-steenwijk.nl
Voor meer informatie kijk op de home pagina bij fancy fair
Het rooster voor inleveren van goederen vindt u op de home pagina van deze site of in de Brug en in de Kerkbrief.
De Fancy Fair heeft een eigen e-mailadres: Fancyfair@pkn-steenwijk.nl
Wilt u meer weten over de Fancy fair
Wie zijn wij?
Organisatie
Historie
Gebouwen
Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)Vanaf 25 mei 2018 is de AVG van kracht en dat heeft consequenties voor het omgaan met persoonsgegevens. Vastleggen van persoonsgegevens: Naast de adresgegevens hebben wij, indien die gegevens bij ons bekend en noodzakelijk zijn voor de uitvoering van het Gemeente zijn, ook de bankgegevens vastgelegd. Wij leggen geen zgn. bijzondere kenmerken vast. Wel hebben wij uw gegevens opgenomen – indien van toepassing – in het doopregister en het register van belijdende leden. We realiseren ons dat we op deze wijze gegevens hebben vastgelegd die gezien mogen worden als een indirect bijzonder kenmerk. Wij leggen de persoonsgegevens vast van onze debiteuren en crediteuren, deze gegevens zijn vastgelegd in onze financiële administratie en alleen die gegevens die voor de uitvoering van de werkzaamheden noodzakelijk zijn. Verder hebben wij de persoonsgegevens vastgelegd in onze administratie van mensen die ons financieel steunen (giftgevers), van mensen die ons een machtiging hebben verstrekt (dit overeenkomstig de SEPA richtlijnen) en van mensen die een Overeenkomst periodieke gift in geld met ons hebben gesloten. Wij verklaren nadrukkelijk dat wij geen gegevens vastleggen die niet direct noodzakelijk zijn voor de uitvoering van de betreffende werk. Privacyrechten: In de vergadering van de kerkenraad van 12 december 2024 is het Preventiebeleid Protestantse Gemeente Steenwijk vastgesteld. Via deze link kan het volledige document worden ingezien.
|
Contact
Pagina-overzicht
Ontworpen en gerealiseerd door BijzonderOnline