Bijbeluurtje

Voor de kinderen van groep 5,6,7 en 8 is er het bijbeluurtje direct na schooltijd. Ze ontvangen hiervoor een uitnodiging.

Bijbeluurtje

BIJBELUURTJE VOOR KINDEREN (vanaf 8 jaar)

Vind jij het ook leuk en belangrijk om meer te weten van het geloof en van de bijbel?
Om je bij dat laatste te helpen is er voor jou, en andere kinderen uit groep 5/6 en 7 / 8 een  bijbeluurtje.
Om samen na te denken over God.
Om een verhaal uit de bijbel te lezen.
Om dingen te vragen die je moeilijk vindt.
Afgelopen najaar hebben we dat vier keer gedaan. En we hebben samen een kerkdienst voorbereid, weet je nog, met dat schimmenspel.
In het voorjaar zijn er weer vier bijeenkomsten.
Namelijk op 27 maart van 14.45 uur tot 15.30 uur in De Opgang in de kerk.
Dan lezen we over Jezus, en Zijn gelijkenissen, en de genezingen die Hij deed. En over de nieuwe hemel en de nieuwe aarde.

woensdag 22 feb 23 ouders en 40 dagentijd

Avond voor ouders over veertigdagentijd

Woensdag 22 februari , dat is aswoensdag, willen we weer samen komen met alle ouders van grote en kleine kinderen om elkaar te ontmoeten rond het onderwerp: ”de veertigdagentijd”.
We willen de betekenis daarvan eerst voor onszelf helder krijgen en ook nadenken over hoe je dit dan met de kinderen bespreekt.
Ook de ouders van de kinderen van het bijbeluurtje zijn uitgenodigd.

Op 22 februari om 20.00 uur tot 21.30 uur in de Opgang.
Het is fijn als je je even aanmeldt bij Marjoke, Rixta of ds.Marieke email: dsmariekeariesen@pkn-steenwijk.nl

Wie zijn wij?

Gebouwen