Werkgroep Jeugd

Binnen de Protestantse Gemeente Steenwijk worden allerlei activiteiten georganiseerd speciaal voor kinderen en jongeren. Hieronder vind je een overzicht vanuit de verschillende taakgroepen die onder de werkgroep Jeugd vallen.

De Werkgroep Jeugd is verantwoordelijk voor al het jeugdwerk en jeugdbeleid. De Werkgroep Jeugd wordt gevormd door de jeugdouderlingen en afgevaardigden vanuit de verschillende onderdelen van het jeugdwerk.
Heb je vragen over het jeugdwerk, suggesties of ideeën?
We horen het graag. Je kunt je mail sturen aan werkgroepjeugd@pkn-steenwijk.nl

Leden van de werkgroep Jeugd:
Voorzitter en jeugdouderling:Janetta Haveman- Hetebrij: Janetta_h@hotmail.com
Algemeen lid: Marjoke Eikelenboom: Eikelenboom_marjoke@hotmail.com
Aanspreekpunt brug- en tienerdienst:Henri van Rheenen: hjvanrheenen@gmail.com
06-41629282
Aanspreekpunten kindernevendienst:Jeanet Reijnierse en Dianne Beugelink:kindernevendienst@pkn-steenwijk.nl
Aanspreekpunt clubactiviteiten:Henriëtte Evenhuis: jetenmarnix@gmail.com
Aanspreekpunt oppasdienst:Wilma Kroes:wilmake75@gmail.com
06-11831825
Aanspreekpunt gespreksgroep jonge ouder :Rixta Haga rixtahaga@gmail.com
Jeugddiaken: Thecla de Graaf
Aanspreekpunt Dertig+ gespreksgroep:Janetta Haveman- Hetebrij: Janetta_h@hotmail.com

Werkgroep is te bereiken via: werkgroepjeugd@pkn-steenwijk.nl

Websites

Voor recent nieuws: www.pkn-steenwijk.nl kopje Actualiteiten
Voor de actuele stand van zaken binnen het jeugdwerk: www.pkn-steenwijk.nl kopje /uw-kerk/jongeren/

De Brug en of  Kerkbrief

In de Brug staan regelmatig jeugd activiteiten.
Houdt ook de zondagse Kerkbrief in de gaten voor datumwijzigingen en mededelingen

Social Media

Meer over het jeugdwerk in de gemeente vind je op Facebook: Protestantse Gemeente Steenwijk.
Binnen het jeugdwerk wordt veel contact gehouden via Whatsapp.
Wil je op de hoogte gehouden worden, neem dan contact op via: werkgroepjeugd@pkn-steenwijk.nl dan kunnen we zo nodig je contactgegevens doorgeven aan de betreffende groep

Brug en tiendedienst hebben als facebook pagina: btd.steenwijk

Voor alle activiteiten geldt: houd onze kerkmedia (website, De Brug, Kerkbrief) in de gaten als je mee wilt doen. Daar kun je lezen wanneer alle activiteiten zijn en daar worden eventuele wijzigingen bekend gemaakt.
We kunnen altijd hulp gebruiken. Staat er iets tussen dat je aanspreekt, laat het weten, ook als je eenmalig kunt helpen.

Wie zijn wij?

Gebouwen