Afronding Fancy fair Kerstspullenverkoop

KERSTSPULLENVERKOOP VOOR DE FANCY FAIR.

De afgelopen weken heeft de Fancy Fair, vanuit het pand Kerkstraat 12, kerstspullen verkocht.
De totale opbrengst aan kerstverkopen is € 1.241,70, daarnaast is nog kleding en zijn puzzels en boeken verkocht voor € 398,50.

Een totale opbrengst van 1.640,20. Een geweldige opbrengst.

De opbrengst komt geheel ten goede aan het in stand houden van de monumentale Grote-of St. Clemenskerk Steenwijk.

Wij zijn elke zaterdag open van 10.00 tot 17.00 uur en gaan in ieder geval door met de verkoop t/m zaterdag 16 december.

Ook gaat kleinschalig, achterin het pand, de verkoop van boeken en hand- en breiwerk nog steeds door. Hier is nog steeds veel belangstelling voor.

Alle boeken worden voor slechts 1 euro per stuk verkocht.
Hand- en breiwerk is geprijsd.

Namens de Fancy Fair Commissie
Harry Roskam