GEMEENTEAVOND

GEMEENTEAVOND WOENSDAG 15 NOVEMBER,

aanvang 19.45 uur (koffie vanaf 19.15 uur)

De kerkenraad nodigt u allen van harte uit voor een jaarlijkse gemeenteavond.
Deze keer zal de kerkenraad u informeren waar zij zich door het jaar zoal mee bezig houdt; o.a. erediensten, pastorale onderwerpen, materiële en financiële zaken, en nog veel meer.
Hoe onze gemeente er qua organisatie uitziet d.m.v. van een korte presentatie toegelicht worden.

Alice Brus zal verslag doen over haar reis naar DR Congo aan de hand van foto’s en filmpjes.

Na de pauze geven de verschillende werkgroepen informatie over hun bezigheden en plannen.

Dit wordt gedaan op verschillende plaatsen in de kerk waar u naar eigen interesse en belangstelling kunt heenlopen om u te laten informeren.
De werkgroepen zijn: Pastoraat, Diaconaat, Eredienst, Jeugdwerk, Financiën en Beheer, Missionair Gemeente zijn en Vorming en Toerusting.

Wij hopen deze avond velen van u te mogen ontmoeten.

Einde van de avond staat gepland voor 21.30 uur.
Komt u ook ???