Kerstnachtdienst 24 dec

“Anders dan Anders naar Kerst” met thema Geef Licht

KIJK  Kerkdienstgemist Kerkdienst

Zoals zoveel gebeurtenissen anders verlopen door corona, zal ook de kerstnachtdienst er anders uitzien dan we gewend zijn.

Het wordt een bijzondere dienst waarin een film wordt vertoond met “Breaking News”. Deze film is gemaakt en wordt gespeeld door gemeenteleden. Een film geschikt voor jong en oud!!  Daarnaast zal de dienst opgeluisterd worden met o.a. zang van Stef Bos, Pentatonix en  met piano en orgel muziek bespeelt door Janny Bennen Stakelbeek. Aan het eind van de dienst is er Groot Nieuws te horen en te zien!

Een dienst die u/jij niet mag missen.

Door de verzwaarde coronamaatregelen, gesteld door de overheid, is de dienst niet toegankelijk voor bezoekers.

De vooraf opgenomen dienst is te zien 18.45 op kerstavond via,  kerkdienstgemist.nl. PKN Steenwijk

Om 20.00 wordt de dienst ook  uitgezonden op onze lokale televisie SLOS tv.

Wij hopen op veel kijkers want het is echt een belevenis met een mooie boodschap!

De dienst kan uiteraard ook later bekeken worden op de bekende kerkdienstgemist.nl site.

Ook bij deze dienst kunt u een gift geven in de collecte

Home » Activiteiten » Kerstnachtdienst 24 dec