Nieuwsbrief december 2020

Nieuws van ZWO projectgroep ‘Mikondo, voor schoolkinderen in DRCongo.

Er zijn dit jaar veel minder inkomsten voor de projectgroep van ZWO vanwege de corona-beperkingen. Maar u kunt de school La Tulipe wel op verschillende manieren steunen:

1. Verkoopkast in de Klincke. Geen prijs vermeld? Dan bepaalt u die zelf. Op de kast staat een ‘spaarpot’ waar u de gift in kunt doen (contant of collectemunten).
  2. Neem uw lege statiegeld flessen mee: verzamelbak staat in de kerk, direct rechts van de ingang.
  3. Kniepertjes verkoop. Door de beperkingen van sociale contacten, komen er weinig gemeenteleden in de kerk en Klincke. Toch proberen we daar voorraad te houden.Daarnaast kunt u kniepertjes bestellen en brengen wij het bij u thuis.Bestellen kan via tel. 0521-371538 of e-mail doetie.kruithof@ziggo.nl .

De eerstvolgende afleverdag is zaterdag 5 december tussen 10.00-12.00 uur.
Daarna op 12 en 19 december.
Minimum afname is 2 zakjes á € 2,50 (per zakje 12 kniepertjes).

Geef uw bestelling voor 5 december, zo snel mogelijk door. Voor de andere dagen zo mogelijk een week van tevoren, dan kunnen wij het bakken goed inplannen

1. Kaarsen verkoop. Via onze zusterkerk in Amersfoort zijn wij in het bezit gekomen van tientallen kaarsen, door vrijwilligers gemaakt van kaarsrestanten. Prijzen variëren van € 3,– tot € 10,– (ook pakketjes van 2 á 3 stuks). Alles mooi verpakt in cadeauverpakking: ook leuk om als cadeautje weg te geven.

Te bekijken en kopen in kerk en Klincke (tijdens openingstijden). Ook kunt u bestellen (geef dan prijsklasse en voorkeurskleur door) en dan brengen we het op de zaterdag afleverroute bij u thuis. Foto’s van de collectie zijn te zien via beamer en website.

Geen contant geld, of niet voldoende? Maak dan een bedrag over naar de bankrekening van taakgroep ZWO: Prot. Gem. te Steenwijk nr. NL83 RABO 0149 1081 25 o.v.v. ‘schoolkinderen DRCongo’ (verkoopkast, kniepertjes, kaarsen of als gift).

Bij voorbaat hartelijk dank.