Running Dinner 5 november 2022

Running Dinner
Zaterdag 5 november 2022 – 16.30 tot 21.00 uur

Beste gemeente,
Het thema van de PKN is dit jaar: “Aan Tafel” Bij deze willen wij u uitnodigen om aan tafel te komen tijdens een Running Dinner op zaterdag 5 november!
Running Dinner houdt in dat u in een wisselend gezelschap eet.
Het voor- en hoofdgerecht op een ander adres en het toetjesbuffet samen in de kerk.
Het is een leuke gelegenheid om andere gemeenteleden te leren kennen, daarom willen we proberen de deelnemers naar zoveel mogelijk verschillende adressen te laten gaan. We starten wel gezamenlijk bij de kerk en zullen daar de avond ook weer samen afsluiten.
Opgeven kan op de volgende manieren tot na de ochtenddienst van 23 oktober!
• Met dit Running Dinner formulier en inleveren in de Running Dinner box die in de kerk staat.
• Het Running Dinner formulier hieronder invullen en mailen of de bijlage van de Kerkbrief in te vullen en mailen naar ma1234er@hotmail.com

Uitnodiging-Running-Dinner-5-versie-Kerkbrief-en-Website.pdf