BOEKENMARKT VANUIT KERKSTRAAT 12

BOEKENMARKT VANUIT KERKSTRAAT 12 (PAND ZOER)

Tijdens de grote Fancy Fair werd er al over gesproken: straks worden de boeken weer voor een habbekrats verkocht in Pand Zoer. Het pand staat echter op de nominatie om verkocht te gaan worden. En daarom was de boekenmarkt vanuit dit pand allerminst zeker. Uiteindelijk heeft de College van Kerkrentmeesters besloten om het pand nog even aan te houden. En dat betekent dat de jaarlijkse boekenmarkt van start is gegaan. Elke zaterdag van 12 tot 17 uur zijn de deuren geopend voor de boekenliefhebbers. Alle boeken kosten een euro ongeacht de prijs en voor kleine boekjes hanteren wij kleine prijsjes.

Daarnaast zal er ook breiwerk worden verkocht. Met name zelf gebreide sokken en truitjes vinden gretig aftrek. De aangeboden handwerkspullen worden overigens gemaakt van nieuw garen, dus geen 2e hands. De opbrengst komt natuurlijk weer ten goede aan de restauratiekosten van het orgel en het monument waar Steenwijk zo trots op is: de Grote of St. Clemenskerk.

Tijdens de openingsuren kunnen ook boeken worden gebracht, maar dat kan ook elke zaterdag tussen 10 en 12 uur afgeleverd worden in de loods aan de Wheermaten 7c, samen met andere goed verkoopbare spullen.

De Fancy Fair