GROTE BROCANTE FAIR EN BOEKENMARKT

Voorafgaand aan de grote Fancy Fair op 26 augustus 2023 wordt eerst een brocante fair en boekenmarkt gehouden.

Deze markt start op 23 augustus om 8 uur in de Grote of St. Clemenskerk te Steenwijk en duurt tot 17 uur.

Op 24 augustus en 25 augustus begint de verkoop op beide dagen om 12 uur.

De Fancy Faircommissie heeft daartoe besloten omdat er heel veel brocante spulletjes zijn.

Hetzelfde geldt voor boeken, maar ook LP’s en CD’s zijn aanwezig. Ook wordt op woensdag en donderdag speelgoed verkocht voor een zacht prijsje.

De opbrengst komt natuurlijk ten goede aan de restauratiekosten van de Grote of St. Clemenskerk.

Op 26 augustus wordt dan de traditionele grote Fancy Fair gehouden, ditmaal voor de 39e keer.

Naast genoemde artikelen zijn er heel veel meubels, curiosa, kleding en huishoudelijke artikelen te koop.

Meer dan 1.000 dozen zullen op de kraam worden gezet.

Een gedeelte van de verkoop vindt plaats in de kerk zelf, maar ook op het veld rondom het monument.

Natuurlijk wordt ook de inwendige mens niet vergeten met oliebollen en snert.

Deze markt start precies om 9.30 uur en zal tot 15.30 uur duren.