Kniepertjes actie Mikondo

ZWO project la TULIPE in DR CONGO

Er zijn weer kniepertjes te koop, de opbrengst is voor het ZWO-project voor de school La Tulipe in DRCongo.
We houden voorraad in De Klincke en kerk
Maar het is ook mogelijk om een bestelling te doen en dan brengen wij het bij u thuis.

De eerste afleverdag is donderdag 23 december tussen 10.00 en 12.00 uur.

Geef uw bestelling zo snel mogelijk door, ivm het plannen van bakken bij:

Doetie Kruithof, tel. 0521-371538 of e-mail doetie.kruithof@ziggo.nl

Minimum afname is 2 zakjes á € 2,50 (per zakje 12 kniepertjes).

Volgende afleverdagen zijn donderdag 23 of 30 december tussen 10.00 en 12.00 uur

Kaarsen verkoop. Er zijn ook kaarsen te koop, gemaakt van kaarsrestanten door vrijwilligers van de PKN-kerk van Amersfoort.
Prijzen variëren van € 3,– tot € 10,– . Eventueel in een mooie cadeauverpakkingen met 2 á 3 stuks.

Te bekijken en kopen in De Klincke (tijdens openingstijden).

Het is ook mogelijk om te brengen op de aflever zaterdagen van kniepertjes: de bezorgster heeft een assortiment bij zich. Belangstelling?
Geef dit dan door aan Doetie Kruithof (zie boven) en dan komt u op de bezorglijst.

Geen contant geld, of niet voldoende? Maak dan een bedrag over naar de bankrekening van taakgroep ZWO: Prot. Gem. te Steenwijk nr. NL83 RABO 0149 1081 25 o.v.v. ‘schoolkinderen DRCongo’ (kniepertjes, kaarsen of als gift).

Bij voorbaat hartelijk dank.