Paaszang 9 april 12.00 uur

9 april 2023 12.00 uur

Thema : “Hij Leeft”

Op de markt in  Steenwijk

PAASZANG op de MARKT   1e Paasdag 12:00 uur.

Na twee corona jaren en één jaar in RamsWoerthe, mogen we eindelijk dit jaar weer met Pasen zingen op de Markt van Steenwijk.

Met 12 gekozen paasliederen over de opstanding van onze Here Jezus, mogen we Hem loven, prijzen en danken dat Hij voor ons de dood overwonnen heeft.

Traditiegetrouw worden we o.a. begeleid door brassband Crescendo.
De muzikale begeleiding van het kinderlied is met gitaar en fluit.
De verbindende tekst wordt gesproken door dominee Marieke Ariesen en natuurlijk is er voor de kinderen iets lekkers na afloop.

Het tijdstip van de eredienst is voor deze gelegenheid verzet en begint nu om 10:00 uur, zodat we na het koffiedrinken gelijk door kunnen naar de Markt.
Bij echt slecht weer wijken we uit naar de Grote Kerk zodat de dank en lofprijzing door kan gaan. Daarom: van harte uitgenodigd voor de Paaszang op 1e Paasdag om 12:00 uur. Zingt u mee? Voor een liederenboekje wordt gezorgd.

U kunt de paaszang ook volgen op Kerkdienstgemist.nl

Namens de Paaszangcommissie   Mieke Flobbe

Home » Activiteiten » Paaszang 9 april 12.00 uur