EEN NIEUWE NAAM!

DE OPGANG

Tijdens de gemeenteavond van 14 nov. is de naam voor de unit in de zuidbeuk, bekend gemaakt. Er zijn 104 briefjes ingeleverd en daaruit is de naam: De Opgang met de meeste stemmen gekozen.
De opgang heeft de gedachte van ‘wij zijn steeds opgang met elkaar, om samen iets te doen’
De naam is ingebracht door Han Otte: “Vanaf het begin toen ik de schetsen zag voor de inbouw in de kerk, dacht ik direct aan: ‘De Opgang.’ Misschien oubollig, maar op Bijbelse schoolplaten zie je ook de tempel te Jeruzalem, ook met een aantal treden.”
Bij reserveringen kunt u deze naam gebruiken, er is inmiddels een email adres aangemaakt:   de-opgang@pkn-steenwijk.nl
We werken nu aan de openingsactiviteiten en hopen met uw hulp de kerk ‘spic en span’ te krijgen, zodat we onze gasten een warm welkom kunnen heten.          Het kerkelijk bureau is inmiddels gehuisvest in ‘De Opgang’ op de begane grond. Ingang vanaf de ‘achterzijde’.
Ook zijn de brievenbussen van alle werkgroepen in de steeg opgehangen zodat ook uw interne poststukken daarin gedeponeerd kunnen worden.
Onze kerk heeft ook een adres voor alle poststukken van buitenaf. Dit is Kerkstraat 22, met postcode 8331JC.